Google Ads -mainonta
Kasvata yrityksesi myyntiä Google-mainonnan avulla. Ei ole parempaa aikaa mainostaa kuin silloin, kun joku on jo todennut haluavansa tuotteenne tai palvelunne ja on etsimässä vaihtoehtoja aktiivisesti Googlesta.
Google hakusanamainonta pähkinänkuoressa: tarjoat huutokaupassa yritykseen liittyviä avainsanoja näyttääksesi mainoksen avainsanaa hakeville käyttäjille. Maksat hakukoneelle palkkion mainosmaksuna vasta silloin, kun mainostanne klikataan.
Silloin kun mainonta on toteutettu oikein, on Google-mainonta erittäin kannattava tapa tavoittaa potentiaaliset asiakkaat, jotka etsivät kuumeisesti ratkaisuja ongelmiin, joihin tuotteenne ja palvelunne vastaavat. Huonosti suunniteltu sekä toteutettu kampanjointi voi kuitenkin hukata paljon turhaa mainosrahaa.
Onnistuneen hakukampanjan järjestäminen vaatii siis aikaa ja säännöllistä huomiota. Google-mainonnan palvelussa seuraamme ja optimoimme jatkuvasti asiakkaidemme mainostilejä varmistaaksemme parhaat mahdolliset tulokset.

Kuinka voimme olla avuksi Google-mainonnan kanssa?
Google hakusanamainonta
Hakusanamainonta tarkoittaa hakukoneissa, yleisimmin Googlessa tapahtuvaa tekstimainontaa, jolloin mainokset kohdistetaan käyttäjän hakemien avainsanojen perusteella.
Hakusanamainontaa pidetään erittäin tehokkaana mainonnan vaihtoehtona, sillä sitä pidetään tiedonhakijan palveluna:
sen myötä asiakkaalle voidaan tarjota tehokkaasti tietoa juuri sellaisesta tuotteesta tai palvelusta, jota hän parhaillaan etsii ja tarvitsee.
Google Display -mainonta
Display-mainonta on Googlen tarjoama mainosmuoto, jonka avulla voidaan kohdentaa niin kuva- teksti- ja videomainoksia tarkoille kohderyhmille Google-mainosverkostossa. Display-mainontaa kutsutaan usein myös bannerimainokseksi, koska display-mainoksiin voi törmätä esim. eri verkkosivujen ja sovellusten mainospaikoilla.
Display-mainonta on hyvä keino mainostaa vaikkapa omaa brändiä kohdeyleisöille, jotka eivät vielä tunne yritystäsi.
Google Shopping -mainonta
Shopping-mainos on Google-mainoksen kampanjatyyppi, jolla voidaan mainostaa helposti ja erottuvasti tuotteita. Shopping-mainoksen tarkoituksena on esitellä asiakkaalle tuote ennen verkkosivulle päätymistä. Shopping-mainokset ovat ehdoton apu verkkokauppasi markkinoinnin tueksi.
YouTube-mainonta
YouTube-mainonta on Google-mainonnan muoto, jolla video- tai kuvapohjainen mainonta kohdistetaan esimerkiksi kohderyhmäperusteisesti
YouTube-videopalvelussa.
YouTubessa katsotaan yli satojen miljoonien tuntien edestä videoita päivän aikana, joten mainostamalla YouTubessa saat lähes takuuvarmasti silmäpareja mainoksillesi.
Uudelleenmarkkinointi
Kokemuksesta tiedämme, että yrityksen mainokselle pitää altistua keskimäärin 7 kertaa, ennen kuin se aiheuttaa toimenpiteitä potentiaalisessa ostajassa. Tiedät myös, että harva ostaa ensimmäisellä verkkosivustovierailulla. Remarketing-mainonnan avulla tavoitat potentiaalisen ostajan kustannustehokkaasti uudelleen.
Performance Max -kampanjointi
Maksimitulokset-kampanja on uusi tavoitteisiin perustuva kampanjatyyppi,
jonka avulla voit jatkossa hyödyntää koko Googlen verkostoa yhdellä kampanjalla.
Kampanjan tarkoituksena on siis täydentää ja tehostaa avainsanoihin perustuvia Hakukampanjoita etsien lisää konvertoituvia asiakkaita tehokkaammin kaikista Googlen kanavista, kuten YouTubesta, Display-verkostosta, Hausta, Gmailista, Mapsista tai Discoverysta.
Enemmän tuloksia Google-mainonnasta
1. Strategia
Jokaiselle kampanjalle luomme markkinointistrategian, joka määrittelee, kuinka tarjouksesi vastaa potentiaalisten asiakkaidesi tarpeita. Käytämme tätä strategiaa luodaksemme johdonmukaisen ja vakuuttavan viestin, joka yhdistää oikeat avainsanat, mainosviestit ja sivustokokemuksen myynnin tuottamiseksi.
2. Optimointi
Kun kampanjasi on perustettu ja saavuttanut tuloksia, vietämme aikaa joka viikko testaamalla ja analysoimalla kampanjoidesi kaikkia elementtejä varmistaaksemme, että ne toimivat optimaalisesti.
3. Seuranta
Yhdistämällä maksetun haun hallinnan, optimoinnin ja analytiikan,
luomme sinulle menestystä ja varmistamme, että kampanjasi tuottavat parhaan mahdollisen tuloksen sijoittamallesi rahalle.
Makum on Google Partner
Olemme Google Partner -kumppani, joka tarkoittaa että olemme tehneet tuloksellista Google-mainontaa asiakkaillemme jo usean vuoden ajan!
Tulokset
Makum on säilyttänyt mainostilien optimointipisteet vähintään 70 %:n tasolla, mikä osoittaa, että yritys on määrittänyt asiakkaidensa tilit tuottamaan hyvin.
Kulutus
Makumin hallinnoimien tilien kulutus yltää 10 000 $ eli noin 9000 € jokaisen 90 päivän ajanjakson aikana, mikä osoittaa, että pystymme johdonmukaisesti auttamaan asiakkaita löytämään uusia kasvumahdollisuuksia ja tien jatkuvaan menestykseen.
Sertifioinnit
Makumin Google-asiantuntijoista vähintään 50 % on osoittanut pätevyytensä Google Adsin käytössä ansaitsemalla Google Ads ‑sertifiointeja.
Varaa aika kartoitukseen
Kerro lisää Google-mainonnan tarpeista varaamalla sopiva aika Kimin kalenterista.
Videotapaminen on kestoltaan n. 30-45min. Tapaamisen pohjalta laskemme kilpailukyisen tarjouksen.
Jos et löydä sopivaa aikaa, ota meihin yhteyttä perinteisen tapaan lomakkeella.