Kaikkia digitaalisen markkinoinnin asiantuntijapalveluja ei tuoteta samalla idealla. Jotkut mainos-ja markkinointitoimistot ovat paljon suurempia tai pienempiä kuin toiset tai tarjoavat palveluita kokonaan eri osa-alueille. Merkittävimmät erot eri toimistojen välillä tapahtuu siinä, mitä palveluja ne asiakkailleen tarjoavat ja miten näitä palveluja tarjotaan.
On olemassa mainos-ja markkinointitoimistoja, jotka ovat erikoistuneet vain tiettyyn markkinoinnin osa-alueeseen. Esimerkiksi mainostoimisto, joka keskittyy yksinomaan verkkosivujen suunnitteluun. Mutta jos haluat kattavan markkinointistrategian, voit hyötyä yhteistyöstä sellaisen markkinointitoimiston kanssa, joka tarjoaa digitaalisen markkinoinnin palveluja kattavasti.
Mitä täyden palvelun digitaalinen markkinointi tarkalleen ottaen on ja miten se voi auttaa sinun yritystäsi menestymään?
Makum markkinoinnin kumppani on täyden palvelun digitaalisen markkinoinnin toimisto. Makumin tekee vuosittain yli 100 yrityksen kanssa yhteistyötä. Ota yhteyttä kun haluat selvittää yhteistyömahdollisuuksia digitaalisten markkinointipalveluiden osalta. Soita numeroon 0409621041 tai ota meihin yhteyttä verkossa, niin selvitetään aihetta lisää.
Olemme saavuttaneet:
12,5 mijoonaa
ASIAKASTULOJA
500.000 tuhatta
LIIDIÄ ASIAKKAILLEMME
5 miljoonaa
SÄHKÖPOSTIA
Digitaaliset markkinointikampanjamme vaikuttavat yrityksesi tärkeimpiin mittareihin!
Mitä on kaikenkattava digitaalinen markkinointi?
Kaikenkattava digimarkkinointi on digitaalisen markkinoinnin muoto, joka ulottuu laajaan valikoimaan erilaisia markkinointimuotoja sen sijaan, että keskityttäisiin yhteen strategiaan.
Kuten edellä mainittiin, monet yritykset päättävät keskittyä yhteen erikoisalaan, oli se sitten verkkosuunnittelu tai maksetut mainokset Googlessa.
Täyden palvelun digitoimisto on sen sijaan kaikkien alojen osaava toimisto, joka tarjoaa digimarkkinointipalveluita toimialasta riippumatta.
Miten voit hyötyä yhteistyöstä täyden palvelun digitoimiston kanssa?
Jos yrityksesi tarvitsee apua vain yhdessä strategiassa, yhden palvelun toimisto voi sopia tarpeeseen hyvin. Mutta jos tarvitset apua useassa verkkomarkkinoinnissa, sinun kannattaa tehdä yhteistyötä täyden palvelun toimiston kanssa.
Otetaan esimerkiksi tilanne, jossa tarvitset apua maksetun mainonnan ja sosiaalisen median kanssa. Voisit kääntyä yhden toimiston puoleen maksullisen mainonnan ja toisen toimiston puoleen sosiaalisen median osalta, mutta silloin sinun tehtävänäsi on pitää huolta yhteistyöstä ja operoida kahden erillisen toimiston kanssa, jotka eivät kommunikoi keskenään.
Täyden palvelun toimisto voisi kuitenkin hoitaa sinulle molemmat strategiat ja yleensä jopa paljon tehokkaammin. Lisäksi saat kaikki palvelut hankittua yhdellä laskulla. Näin voit keskittää aikasi yhteen kumppaniin monen sijaan.
Mitä palveluita täyden palvelun markkinointiin sisältyy?
Täyden palvelun markkinointitoimistot tarjoavat lukuisia palveluja – mutta mitä palveluja nämä tarkalleen ottaen ovat? Jotkut kaiken kattavan markkinointitoimistojen tarjoamat palvelut vaihtelevat erikoistumisen painotuksen mukaan, mutta voit aina luottaa siihen, että ne tarjoavat kaikki digitaalisen markkinoinnin perustan muodostavat ydinstrategiat.
Tässä on kuusi palvelua, joita kannattaa odottaa täyden palvelun digitaalisen markkinoinnin toimistoilta:
1. Hakukoneoptimointi (SEO)
Hakukoneoptimointi (SEO) on digimarkkinoinnin muoto, jossa keskitytään siihen, että verkkonäkyvyytesi eli kotisivut sijoittuvat hakukoneiden kuten Googlen etusivulle relevanttien hakutulosten joukkoon.
Ajatuksena on, että kun ihmiset etsivät hakukoneesta palveluusi liittyviä termejä, he törmäävät verkkosivustollesi ja lopulta päätyvät konvertoimaan siellä, suomeksi: ostamaan tuotteen/palvelun tai lähettämään yhteydenoton.
Täydellinen markkinointitoimisto toteuttaa erilaisia toimenpiteitä, joilla parannetaan mahdollisuuksiasi päästä Googlen hakutuloksiin:
- Avainsanojen lisääminen tekstisisältöön
- Backlinkkien hankkiminen arvostetuilta sivustoilta
- Sivustosi kuvien optimointi
- Google My Business -profiilin luominen yrityksellesi
- HTTPS:n käyttö sivustollasi
- Sivuston tekninen nopeusoptimointi
- Ja paljon muuta!
Täydentämällä Googlen ranking-algoritmeja täyden palvelun toimistot voivat lisätä merkittävästi sivustosi liikennettä.
2. Hakusanamainonta
Hakusanamainonta englanniksi “Pay-per-click (tai lyhyesti PPC)” -mainonta on toinen palvelu, jota jokainen täyden palvelun toimisto varmasti tarjoaa. Kun teet maksullisia mainoksia Googlessa, voit saavuttaa samanlaisen vaikutuksen kuin edellisen kohdan toimenpiteillä eli (SEO:lla), jossa ihmiset klikkaavat hakutuloksissa olevia linkkejä ja löytävät sivustosi. Hakusanamainonta ei ole voitettua näkyvyyttä eli “orgaanista”, mutta sen avulla saadaan aikaan nopeita tuloksia.
Ensinnäkin markkinoinnin kumppanisi auttaa sinua laatimaan listan kohdeavainsanoista. Tämän jälkeen kumppanisi laatii kanssasi tarjousstrategian, jonka avulla voit tehdä tarjouksia avainsanoistasi.
Kun ihmiset klikkaavat mainoksiasi, heidät ohjataan laskeutumissivuille, jotka kannustavat heitä konvertoitumaan halutun toimenpiteen kautta.
Täyden palvelun toimistot voivat auttaa sinua optimoimaan myös nämä laskeutumissivut, jotta varmistetaan mahdollisimman suuri konversio ja näin ollen myös mahdollisimman suuri tuotto liikevaihdollesi.
3. Sosiaalisen median markkinointi
Sosiaalinen media on yksi internetin suosituimmista paikoista, joten ei ole yllätys, että se tarjoaa loistavan markkinointimahdollisuuden sekä tarkan kohdeyleisön segmentoinnin.
Tästä syystä useimmat täyden palvelun toimistot tarjoavat sosiaalisen median markkinointipalveluita, joiden avulla voit edistää brändiäsi siellä, missä käyttäjät varmasti näkevät sen.
Markkinoinnin kumppanisi voi auttaa sinua perustamaan sosiaalisen median sivut ja luomaan orgaanista sisältöä julkaistavaksi brändisi mukaisesti infograafeista videoihin.
He voivat myös auttaa sinua käynnistämään maksullisia mainoskampanjoita sosiaalisessa mediassa, jolloin voit näyttää mainoksia suoraan käyttäjille, jotka selaavat sosiaalista mediaa.
Voit jopa kohdistaa mainoksia käyttäjille iän, sijainnin ja muiden ennalta määritettyjen tekijöiden sekä automaatioiden perusteella.
4. Verkkosuunnittelu ja -kehitys
Yrityksesi ei menesty verkossa ilman verkkosivustoa.
Verkkosivustosi on paikka, jonne kaikki muu digimarkkinointisi johtaa, joten sinulla on oltava sellainen, mutta se on myös suunniteltava käyttäjiä houkuttelevaksi.
Onneksi mikä tahansa täyden palvelun digitaalisen markkinoinnin toimisto auttaa mielellään verkkosuunnittelussa.
He auttavat sinua luomaan sivustosi tyhjästä ja varmistavat, että se on sekä toimiva että visuaalisesti miellyttävä. Sivustosi laatua voidaan parantaa muun muassa seuraavilla tavoilla:
- Sivuston tekeminen mobiiliystävälliseksi
- Sivun latausnopeuden parantaminen
- intuitiivisen navigointijärjestelmän luominen
- Sivustosi visuaalinen brändäys
- Ja paljon muuta!
Loppujen lopuksi kumppanuus täyden palvelun toimiston kanssa on erinomainen tapa saada verkkosivusto, joka toimii sujuvasti ja näyttää upealta ja huomioi konversion.
5. Sisältömarkkinointi
Markkinointi Googlen kautta ja käyttäjien houkutteleminen sivustollesi on merkityksetöntä, ellei sinulla ole jotain, mitä näyttää.
Kun kohdeyleisöösi kuuluvat käyttäjät saapuvat sivustollesi, heidän pitäisi löytää sellaista sisältöä, jota he pitävät myös hyödyllisenä. Se kannustaa heitä tutkimaan sivujasi pidempään ja lopulta konvertoimaan. Tästä syystä useimmat täysimittaiset markkinointitoimistot tarjoavat sisältömarkkinointipalveluja.
Sisältömarkkinointiin kuuluu sisällön luominen sivustollesi käyttäjien houkuttelemiseksi. Usein sisältö on kirjoitettua, kuten blogikirjoituksia, mutta voit käyttää myös videomuotoisia sisältöjä.
Kun sisältö on luotu, voit käyttää hakukoneoptimointia saadaksesi sen sijoittumaan Googleen, jotta ihmiset löytävät sen!
6. Sähköpostimarkkinointi
Viimeinen täyden palvelun toimistojen tarjoama markkinointistrategia on sähköpostimarkkinointi. Sähköpostimarkkinointi on juuri sitä, miltä se kuulostaa – markkinointia lähettämällä sähköposteja käyttäjille.
Toimisto voi auttaa sinua perustamaan verkkosivuillesi sähköpostilomakkeita, joihin käyttäjät voivat lähettää osoitteensa vastineeksi uutiskirjeistä tai erikoistarjouksista.
Kun sähköpostilista kasvaa, voit lähettää sähköpostiviestejä niille ihmisille, jotka ovat nimenomaan tilanneet uutiskirjeesi.
Sähköpostit ovat erinomainen väline uudelleenmarkkinointiin eli markkinointiin ihmisille, jotka ovat jo ilmaisseet kiinnostuksensa yritystäsi kohtaan. Jos esimerkiksi joku alkaa ostaa jotain sivustollasi, mutta jättää ostoksensa syystä tai toisesta kesken, voit lähettää hänelle sähköpostia, jossa muistutetaan ostoksen loppuunsaattamisesta.
Pitkäaikaisia kumppanuuksia
Yli 90 % Makumin:n asiakkaista jatkaa yhteistyötä seuraavina vuosina. Keskustellaan lisää yhteistyömahdollisuudesta jo tänään!
Makum on täyden palvelun digitoimisto yrityksellesi. Jos etsit ihanteellista täyden palvelun toimistoa, tutki lisää Makumin palveluita. Olemme toimittaneet digimarkkinoinnin tuloksia jo vuodesta 2019 lähtien. Nykyään tarjoamme monenlaisia markkinointipalveluja, joiden tarkoituksena on auttaa asiakkaitamme kehittämään laajoja ja monipuolisia kampanjoita.
Digitaalisen markkinoinnin palveluidemme avulla saat apua kaikkien edellä mainittujen strategioiden optimoinnissa ja monessa muussa digimarkkinoinnin asiassa.
Asiakkuuteesi saat myös oman yhteyshenkilön, joka on tärkein linkki markkinointisi kaikissa osa-alueissa. Jos haluat aloittaa kanssamme, soita 0409621041 tai ota meihin yhteyttä verkossa jo tänään!
Yhteistyöterveisin, Aimo – Makum