TikTok-mainonta

TikTok-mainonta sopii erityisesti kuluttajabrändeille. Katso miten Makum voi olla avuksi.

TikTok-mainonta B2C-yrityksille

Olisiko aika ottaa TikTok-mainonta käyttöön?

TikTok on Suomen nopeimmin kasvavista ja suosituimmista sovelluksista ja sosiaalisen median kanavista, joka on tarkoitettu lyhytvideoiden jakamiseen. Jopa yli 40% suomalaisista käyttäjistä on yli 25-vuotiaita, joten myös yritykset ovat alkaneet kiinnostumaan TikTokissa olosta ja siellä mainostamisesta.

Myös TikTokissa yritys voi tehdä maksettua mainontaa. TikTokin maksetulla mainonnalla yritys voi tavoittaa potentiaalisia yleisöjä jopa ilman että yritys on orgaanisesti TikTokissa. 

Tutustu somemainontaan katsomalla video!

Kenelle TikTok-mainonta sopii?

TikTok-mainonta sopii yritykselle, joka haluaa maksetun mainonnan avulla tavoittaa potentiaalista uutta yleisöä ja mahdollisesti kasvattaa myös suoria ostoja mainonnan avulla.

Kenelle tiktok-mainonta sopii

Mainosalustana TikTok sopii etenkin verkkokauppayrityksille ja kuluttajabrändeille. Aivan kuten jokaisen mainoskanavan kohdalla, kannattaa myös ennen TikTok-mainonnan aloittamista määritellä tarkaststi yrityksen unelma-asiakas ja miettiä seuraavat asiat:

  • Minkälaista kohdeyleisöä valitusta kanavasta halutaan tavoittaa?
  • Onko yrityksen potentiaaliset asiakkaat juuri tässä kanavassa?
  • Sopiiko yrityksenne tuote/palvelu/brändi kyseiseen somekanavaan?

Millainen mainossisältö toimii TikTok-mainonnassa?

TikTokin mainossisältöjä miettiessä, on erityisen tärkeää huomioida kanavan ja alustan ominaisuudet! Mainossisältöjen tulee olla visuaalisesti näyttäviä videosisältöjä.

  • Mainoksen tulee olla videomuodossa, koko näytön kokemus huomioiden.
  • TikTok-mainonnassa on tärkeää panostaa myös musiikkiin. Musiikki on tärkeä osa TikTokin orgaanista tyyliä.
  • Toisin kuin monissa muissa mainosalustoissa, TikTok-mainonnassa mainostekstille on hyvin vähän tilaa. Mainosvideossa tulee siis kertoa kaikki oleellinen.
Tiktok-mainonta mainossisältö

Keskustellaan yhdessä yrityksenne TikTok-mainonnan mahdollisuuksista

Miksi ulkoistaa TikTok-mainonta Makumin asiantuntijoille?

Osaaminen

Kun oma osaamisesi ei riitä, on kannattavaa hankkia TikTok-mainonnan tekijäksi kumppani. Meillä on vahva ammattitaito ja TikTok-mainonnan kokeneet asiantuntijat.

Ajankäyttö

TikTok-mainonta vaatii runsaasti ajankäyttöä mainoksien tekoon ja jatkuvaan optimointiin. Käytä aikasi fiksummin ja jätä TikTok-mainonta Makumin hoidettavaksi.

Optimointi

Oikein kohdistettuna ja tehtynä mainonta tuottaa odotetusti myös tulosta. Jos kohdennus ja muut tärkeät asiat eivät ole kohdallaan, voi mainosbudjettisi kulua hukkaan. 

Olennaisuus

Kun bisneksenne kannalta sinun ja tiiminne on järkevämpää keskittyä muuhun, kuin aikaa vievien mainoskampanjoiden tekoon, niiden seurantaan sekä kehittämiseen, on viisasta ulkoistaa mainonta Makumin hoidettavaksi.

Tietotaito

Pystyäksenne tavoittamaan suuremman ja potentiaalisen yleisön TikTok-mainonnan avulla on tärkeää ymmärtää, että TikTok kehittyy jatkuvasti: algoritmit vaihtuvat ja trendit muuttuvat. Tehokkaaseen TikTok-mainonnan ylläpitoon tarvitaan aitoa kiinnostusta, osaamista,  pitkäjänteistä perehtymistä ja säännönmukaista tekemistä.

Ei määräaikaa

Makumilla markkinoinnin kumppanuudet ja yhteistyöt ovat aina ilman määräaikaa.
Voitte siis käyttää tarvitsemianne Makumin palveluita haluamanne ajan.

Meihin luottavat mm.

Pyydä tarjous!

Mahtavaa, että pääsit tänne asti!

Jos olet kiinnostunut keskustelemaan lisää yrityksesi TikTok-mainonnan mahdollisuuksista, varaa aika videotapaamiseen!

Jos et löydä sopivaa aikaa, voit ottaa yhteyttä soittamalla numeroon: 0409621041

Shopping Cart
Vieritä ylös