Case Tristacap

Woocommerce-verkkokauppa ajanvarauskalenterilla

Mikä on Tristacap?

Tristacap on vuonna 1993 perustettu kotimainen siivousalan yritys. Tristacap toimii pääkaupunkiseudulla ja sitä ympäröivissä kunnissa palvellen sekä yrityksiä että yksityisiä kotitalouksia.

Projektin lähtötilanne:

Tristacapin toiveena oli kasvattaa myyntiä oman verkkokaupan kautta. Tavoitteena oli selkeä ja yrityksen visuaaliseen ilmeeseen sopiva monipuoliset maksutavat sisältävät kauppa. Siivouksen varaaminen netistä oston yhteydessä oli myös yksi toiveista, kun verkkokauppaa ryhdyttiin suunnittelemaan.

Projektin työvaiheet:

Projektin aloituspalaverissa sovittiin, että nykyiset WordPress-kotisivut saavat kaverikseen Woocommerce-verkkokaupan sekä Woocommerce-alustaan sopivan Woocommerce Booking -ajanvaraus lisäosan.

Worpress-kotisivujen moottorina päädyttiin projektin yhteydessä vaihtamaan selkeä ja hakukoneille optimoitu Astra-teema sekä helppokäyttöinen Beaver Builder -muokkauseditori.

Makumin tiimi vastasi kokonaisuudessaan uuden verkkokaupan teknisestä ja visuaalisesta toteutuksesta. Tristacapin vastuulle jäi kotisivuille ja verkkokauppaan tulevien tuotetekstien ja kuvien toimittaminen.

Case Tristacap Woocommerce-verkkokauppa ajanvarauskalenterilla.
Case Tristacap Woocommerce-verkkokauppa ajanvarauskalenterilla.

Lopputulos:

Tristacapin verkkokauppa ajanvaraustoiminnolla valmistus suunnitelmien mukaisesti. Siivouspalveluita on nyt mahdollisuus ostaa kätevästi netistä. Samalla asiakas voi ajanvarauskaleterista varata ostamalleen tuotteelle sopivan ajankohdan. Kalenteri synkronoituu täysin automaattisesti eri tuotteiden välillä, jolloin vältytään päällekkäisiltä varauksilta. Verkkokaupan ylläpitäjällä on käytössään oma hallintapaneeli, josta näkee muun muassa reaaliaikaisen varaustilanteen sekä verkkokaupan kokonaismyynnit. Verkkokaupassa oston tehneelle asiakkaalla lähtee automaattisesti sähköpostilla varausvahvistus sekä tarvittaessa muistutus tulevasta varauksesta.

Yhteistyö Tristacapin kanssa jatkuu toistaiseksi Google-markkinoinnin kumppanuudella.

Palaute:

”Verkkosivut sai uuden selkeän ilmeen mahtavan markkinointikumppanin johdosta. Tristacap sai uuden verkkokaupan ja ajanvarausjärjestelmän. Yhteistyö sujui vaivatta ja minut pidettiin hyvin ajantasalla sekä opetettiin verkkokaupan ja ajanvarausjärjestelmän käyttö. Annan siis palvelusta viisi tähteä! Voin suositella Makumia muillekin! ”

 

Tuuli Lehto, yrittäjä, toimitusjohtaja.

Uusi verkkokauppa myös teidän yritykselle?

Jos vastasit kyllä, niin jätä yhteydenottopyyntö viereisellä lomakkeella, niin tutustutaan yhdessä tarkemmin WordPress-kotisivu- sekä Woocommerce-verkkokauppapalveluihimme.

 

Ja hei muista, yhteydenotto ei vielä sido sinua mihinkään, vaan kartoitamme yhdessä teidän yrityksen tarpeisiin sopivan ratkaisun.

 

    Vieritä ylös