Tarkasta yrityksesi digimarkkinoinnin kunto
Digimarkkinoinnin kuntotarkastuksessa käymme läpi yrityksen mainonnan nykytilanteen ja kehityskohteet. Käymme lävitse mm. yrityksen verkkosivut, sometilit, Google-näkyvyyden ja muut mahdolliset markkinoinnin alustat, joissa yrityksesi näkyy. Halutessasi teemme kuntotarkastuksen vain haluamallesi osa-alueelle!
Kuntotarkastuksesta saat analyysin nykyisestä digimarkkinoinnin yleisestä tilanteesta sekä eri osa-alueiden vahvuuksista ja heikkouksista. Tarkoituksena kuntotarkastuksessa on myös kuulla sinun ja yrityksesi omia tavoitteita
sekä antaa etenkin ohjeita yrityksesi digimarkkinoinnin kehittämiseen.
Tilaa nyt kattava Digimarkkinoinnin kuntotarkastus, arvo 178€.
+0
Makumin kattava digimarkkinoinnin kuntotarkastus sisältää:
Verkkosivujen nykytilanteen kartoitus
Tarkastetaan verkkosivujen nopeus,
rakenne, visuaalinen ilme yms.
Verkkosivujen SEO-kartoitus
Tarkastetaan hakukonenäkyvyyden (SEO) kartoitus,
eli kuinka yritys listautuu Googlessa yritykselle tärkeimmillä avainsanoilla.
Yrityksen Google-mainonnan nykytila
Tarkastetaan Google-mainonnan nykytila, mainonnan tehokkuus ja budjetin oikeaoppinen hyödyntäminen (jos käytössä).
Yrityksen somekanavien nykytila
Tarkastetaan sosiaalisen median aktiivisuus ja somekanavien ominaisuuksien hyödyntäminen.
Yrityksen somemainonnan nykytila
Tarkastetaan sosiaalisen median mainonnan nykytila.
Korjaustoimenpiteet
Saat mahdolliset korjaustoimenpiteet listattuna.
Kehitysehdotukset
Laadimme kattavan listauksen kehitysehdotuksista, joilla yrityksesi diginäkyvyyttä voidaan parantaa.
Osta nyt!
Kattava digimarkkinoinnin kuntotarkastus asiantuntijamme tekemänä 178€ alv. 0%.
Näin digimarkkinoinnin kuntotarkastus -prosessi etenee:
1. Täytä tarvittavat tiedot oheiseen lomakkeeseen.
2. Lähetettyäsi lomakkeen saat meiltä viimeistään seuraavana arkipäivänä puhelinsoiton, jossa kartoitamme kuntotarkastuksen painopisteet.
3. Makum tekee sopimamme digimarkkinoinnin kuntotarkastuksen.
4. Sovimme noin 30 minuutin videotapaamisen, jossa digimarkkinoinnin kuntotarkastuksen tulokset ja kehitysehdotukset käydään yhdessä läpi.
5. Laskutus verkkolaskuna tai sähköpostitse kartoituksen jälkeen.
Digimarkkinoinnin kuntotarkastukseen ei sisälly ostopakkoa!